Leave a Message

Thank you for your message. We will be in touch with you shortly.

הבנת הון עצמי

March 24, 2022

הבנת הון עצמי

בין המאפיינים המעניינים ביותר בבעלות על בית הוא שלרכוש המגורים או המסחרי שלך יש ערך מהותי. ככל שאתה מסדיר את הלוואת הבית שלך וככל שערך הבית שלך עולה עם הזמן, ההון העצמי שלך גדל איתו. הון עצמי הוא ההבחנה בין כמה שווה הבית שלך לבין כמה אתה חייב על המשכנתא שלך. הבית שלך הוא נכס שאתה יכול לנצל כדי לסייע במימון, הוצאות ענק החיוניות לך, במיוחד כאלה שעשויות לכלול ערך לבית שלך, וחיזוק נוסף להון העצמי שלך בטווח הארוך. אז, במילים פשוטות, מימון הון ביתי מציע קבלת הלוואה מוגנת באמצעות הבית שלך כביטחון.
 
 מה ההבדל בין מיחזור משכנתא להלואן?
 
אנשים רבים משתמשים במונחים מימון מחדש של הלוואות לבית והלוואת הון בית לסירוגין, אך השניים שונים. לפני מה שאתה חושב על זה או אחר, ודא שאתה מבין למה המלווה שלך מתכוון.

 

 

העובדה היא ששני המונחים מתבלבלים לעתים קרובות. האמת היא שבדרך כלל תמחזר את המשכנתא הנוכחית שלך כאשר יש לך הון עצמי מסוים בבית שלך. ההון העצמי הוא רק ההבדל בין שווי השוק של הבית שלך לבין הכמות שאתה חייב. אם להכניס את זה לדולרים, אדם שבבעלותו בית שיש לו שווי שוק של 100,000 דולר והלוואת בית על בית זה בסך 60,000 דולר, יש לו הון עצמי של 40,000 דולר.
 
זה לא אומר שכל ספקי ההלוואות מוכנים להלוות לך 40,000$ נוספים. למען האמת, למלווים רבים יש מכסים על הסכום שהם ילוו. יכול להיות שספק הלוואות ספציפי ילווה רק עד 90 אחוז משווי השוק של הבית.

 

 

במקרה כזה, שווי ההלוואה של הבית יהיה רק ​​$90,000. למרות שכמות ההון מבחינה טכנית נשאר זהה לחלוטין, ההנחיות של ספק ההלוואה מזהות כמה מהלוואה זמינה.
 
מפדות על ההון שלך
 
אם יש לך 40,000 $ הון עצמי בבית שלך, ייתכן שתרצה להרוויח לפחות כמה מזומנים אלה. שתי האפשרויות העיקריות בקבלת המזומנים שלך הן הלוואת מיחזור משכנתא או הלוואת הון עצמי לבית. מיחזור משכנתא הוא בדיוק מה שהשם מציין. המשכנתא הביתית המקורית שלך תהפוך להלוואה חדשה לגמרי, המציעה לך הלוואה למחזר הלוואת דירה. אבל הלוואת הון עצמי משאירה את ההלוואה הקיימת כפי שהיא. יהיה לך תשלום שני נוסף על המשכנתא הראשונית.
 
האם אפשרות אחת טובה יותר? כן, עם זאת זה תלוי במספר היבטים, כולל תנאים/שיעורי ריבית ועלות.
 
קיבלתם תנאים מצוינים? ותעריפים כאשר מימנת את ההלוואה הראשונית? אם כן, אולי כדאי שתחשוב על הלוואת הון לבית כדי לשמור על שיעורים ותנאים מצוינים על המשכנתא הראשונית שלך.

 

 

האם אתה יכול להרשות לעצמך לבצע את התשלומים הכפולים הנדרשים? זכור, אם אתה מקבל הלוואת הון לבית, אתה עדיין תשלם את תשלומי הלוואת הבית המקוריים והלוואת ההון הביתית שלך תוחזר על כך. חלק מהאנשים מוצאים שתוכנית ההוצאות פשוט לא תתמתח כדי לבצע את התשלומים החיוניים האלה.
 
יש הרבה מה לשקול לפני שאתה בוחר אם הגיע הזמן למחזר משכנתא, או שאתה צריך לקבל הלוואת הון עצמי לבית.
 
הנה 4 סיבות לשימוש במימון הון ביתי
 
1. שיפוץ בתים יכול להוסיף ערך לבית שלך ובסופו של דבר להגדיל את ההון העצמי שלך.
 
2. מצבי חירום כמו עלות בלתי צפויה או מחלה חמורה עלולים להיות יקרים ביותר והלוואות מההון העצמי הביתי שלך יכולות להיות דרך מצוינת לכסות את ההוצאות הללו כשהחסכונות שלך לא.

 

 

3. שילוב התחייבות פיננסית עשוי להיות צעד נבון לעשות עם ההון העצמי הביתי שלך, שכן שיעור הריבית הנמוך יותר יכול לגרום לחיסכון עצום בטווח הארוך.
 
4. מימון בתים להשקעה אולי רעיון טוב אם עשית את המחקר שלך ותבין למה אתה נכנס. תמיד כדאי לחשוב על הזדמנויות להגדיל את העושר האישי שלך. ישנם זמנים אחרים שבהם ניצול ההון העצמי בבית עשוי להיות הגיוני, בהתאם לשיעורי הריבית הנוכחיים. לדוגמה, HELOAN או HELOC עשויים להיות זולים יותר מהלוואת סטודנטים בשוק הטוב ביותר, והון עצמי של בית עשוי להיות גם דרך מצוינת לרכוש ולהגדיל את הארגון שלך. אין דרך "נכונה" לייעל את ההון העצמי בבית, אולם אנו נספק מידע על שתי החלופות הנפוצות ביותר, כך שתוכל לבחור את השירות החכם ביותר עבורך.
 
מהו קו האשראי או ה-HELOC?
 
קו אשראי להון עצמי יכול להוות סיוע נפלא עבורך כאשר אתה מחפש משאבים פיננסיים לעבודה הבאה שלך. בין אם יש לך בראש משימה אחת, הלוואה מסוג זה עשויה להיות השיטה הטובה ביותר לממן אותה.
 
הנה ארבע דרכים שבהן קו אשראי ביתי (HELOC) עשוי להיות הדרך הטובה ביותר ללכת.

 

 

1. יש לה ריבית נמוכה יותר - קו אשראי ביתי, למרות שמדובר במשכנתא לבית שני, יש ריבית שהיא פשוט קצת יותר משיעור הפריים. מכאן משתמע שהוא נמוך בהרבה מכרטיס אשראי, נמוך מהלוואה אישית, ויכול להיות נמוך מזה. כמעט כל סוג אחר של הלוואה - מלבד משכנתא ראשונה.
 
2. שלם רק עבור מה שאתה משתמש - לסוג זה של הלוואה יש יתרון פנטסטי נוסף - בעוד שאתה משלם ריבית כמו על כל הלוואה אחרת, אתה רק משלם

 

 

ריבית על הכמות שבה אתה באמת משתמש. זה מצביע על כך שאם מציעים לך משך משיכה של 10 שנים, וניצלת רק מחצית מהמזומן המיועד לאחר 5 שנים, שחסכת לעצמך הרבה מזומנים - למרות שכמות גדולה בהרבה עדיין בהישג יד.
 
עם הלוואה שגרתית, אפילו עם הלוואת הון לבית, תשלמו סכום קבוע של ריבית - בין אם תשתמש בכל המזומן ובין אם לא. יש לך כסף זמין לפרויקטים אם אתה צריך את זה - ואם לא, למה אתה צריך לשלם ריבית על מה שאתה לא צריך, או משתמש? הלוואה מסוג זה עובדת בצורה פנטסטית במיוחד אם יש לך מספר עבודות בראש, עם זאת, אינך יודע מה תהיה העלות הכוללת - או אם תרצה להוסיף עוד משימה במקום כלשהו בהמשך הדרך.

3. תשלומים חודשיים רגילים נמוכים יותר - במהלך משך ההגרלה על קו אשראי ביתי, אתה תשלם תשלומים נמוכים. יַרחוֹן. זאת מאחר שתשלם רק על הריבית - וריבית רק על הכמות שניצלת באמת. לכן, לאורך כל תקופת ההגרלה, שיכולה להיות עד כ-11 שנים, תיהנו מתשלומים נמוכים מאוד.
 
אתה צריך להיות מודע, עם זאת, שבסוף תקופת ההגרלה, אחד משני דברים יעשה זאת. לִקְרוֹת. או שתצטרכו לבצע תשלום בלון על מלוא הסכום, שסביר להניח שיזדקק למימון מחדש, או שהתשלומים המופחתים לחלוטין יהפכו גבוהים בהרבה ממה שהיו - מכיוון שהתשלומים החדשים שלכם יורכבו כעת גם מהקרן.
 
4. פחות עלויות סגירה - סיבה אחת נוספת לכך שמסגרת האשראי להון עצמי הגיונית יותר מהלוואות אחרות היא כי יהיו לה פחות עלויות סגירה ועלויות אחרות. חלק מספקי הלוואות גובים כמה עלויות, אם בכלל, כאשר אתה מקבל HELOC. זה מצביע על חיסכון של אולי כמה אלפי דולרים, תלוי בגודל ההלוואה.
 
לפני חתימה על כל הסכם HELOC, ודא שאתה לומד בדיוק מה המרווח שבו. זה יהיה שיעור ריבית שתורם ל-APR הכולל, ובדרך כלל לא תופיע תיאור - אלא אם תבקש. כמו כן, קבל מספר הצעות מחיר עבור מסגרת האשראי הביתית שלך, עיין בהן ובחר את הטוב ביותר עבור הדרישות שלך

נקודות עיקריות שכדאי לזכור:
 
אתה יכול לנצל את הכסף לכל מה שתרצה, אולם האשראי שלך מוגן על ידי הבית שלך. לכן, בעוד ששיעורי הריבית עשויים להיות נמוכים מכרטיס אשראי, אם אתה ברירת מחדל, המלווה שלך עשוי לעקל את הבית שלך.
 
הליך הבקשה הוא כמו תהליך בקשת המשכנתא לבית והוא יתבסס על גורמים דומים: הון עצמי, רווחים, ניקוד אשראי, תשלום. היסטוריה, התחייבויות כספיות וכדומה.
 
ניתנים לניכוי מס אם משתמשים בהם כדי "לקנות, לפתח או לשפר באופן ניכר את ביתו של משלם המסים", על פי מס הכנסה.
 
קבלת ההחלטה האידיאלית על שימוש בהון ביתי
 
הפתרון הנכון להון עצמי תלוי באמת בצרכים הספציפיים שלך ובנסיבות הכספיות שלך. נוכל לעזור לך לעיין במידע ולבחור איזו בחירה מתאימה לך ביותר.

הלוואת הון עצמי:
 
– תעריף תיקונים
 
– סכום התנפחות לסכום מוגדר
 
- תשלומים קבועים
 
- יכול לחוות השפעה גבוהה יותר מתנודות בהערכות הבית
 
קו האשראי של הון עצמי:
 
- שלם רק על מה שאתה מצייר
 
– גמישות לביצוע תשלומים בריבית בלבד. במהלך תקופת ההגרלה
 
- שיעורי ריבית משתנים מרמזים על הוצאות שיכולות. חיזוק המבוסס על השוק
 
לפרטים נוספים צרו קשר עם אגם נדל"ן לגבי מנוי לטווח קצר לפורטל שווי בית אוטומטי. לוח המחוונים ימצב אותך כמומחה לשווי בית. המידע יעזור לך לקבל את החלטות העושר הטובות ביותר מחודש לחודש עבור הבית הנוכחי שלך.


Recent Blog Posts

Stay up to date on the latest real estate trends.

Q&A:  Are we facing a recession? How is it affecting the Bay Area Housing Market 2022?

August 12, 2022

A great Q&A with Mark Falcone, Loan Agent at Golden1 and Ayelet Gingold, Owner of Agam Real Estate in the Bay Area.  Both share their thoughts about the Housing Market… Read more

שאלות ותשובות: האם אנו עומדים בפני מיתון? איך זה משפיע על שוק הדיור באזור המפרץ 2022?

August 11, 2022

שאלות ותשובות נהדרות עם מארק פלקון, סוכן הלוואות ב-Golden1 ואיילת גינגול, הבעלים של אגם נדל"ן באזור המפרץ. שניהם חולקים את מחשבותיהם על שוק הדיור והמיתון. איילת:

How Foreclosures Affect the California Market in 2022

June 1, 2022

First, let’s define Foreclosure. A foreclosure is the legal procedure where your home mortgage company acquires ownership of your home ( i.e., reclaim the property). A… Read more

כיצד עיקולים משפיעים על שוק קליפורניה בשנת 2022

May 31, 2022

ראשית, הבה נגדיר עיקול. עיקול הוא ההליך המשפטי שבו חברת משכנתאות הבית שלך רוכשת את הבעלות על הבית שלך.

7 Practical Tips to Sell Your Home

April 15, 2022

How Much Does it Cost to Sell Your Home? Show me the money! Admit it, that’s what you’re thinking when you consider selling your own home yourself. In fact, you prob… Read more

7 טיפים מעשיים למכירת ביתך

April 14, 2022

כמה עולה למכור את הבית שלך? תראה לי את הכסף! תודו שזה מה שאתם חושבים כשאתם שוקלים למכור את הבית שלכם בעצמכם. למעשה, אתה כנראה כבר יכול לראות את עצמך קונה את בית החלומו… Read more

Let's Talk

You've got questions and we can't wait to answer them.