Leave a Message

Thank you for your message. We will be in touch with you shortly.

7 טיפים מעשיים למכירת ביתך

April 14, 2022

7 טיפים מעשיים למכירת ביתך

כמה עולה למכור את הבית שלך?
 
תראה לי את הכסף! תודו שזה מה שאתם חושבים כשאתם שוקלים למכור את הבית שלכם בעצמכם. למעשה, אתם כנראה כבר יכולים לראות את עצמכם קונים את בית החלומות הזה ואולי חופשה נעימה בקיץ הקרוב.
 
וואו! מכירת בית אכן יכולה להביא רווחים מתוקים אבל שימו לב היטב! לא כל דולר נכנס לכיס שלך. אתה גם צריך לשלם לאנשי המקצוע שעוזרים לך לפרוק את הנכס שלך. אז עכשיו השאלה בראשכם היא כנראה: כמה עולה למכור בית? בֶּאֱמֶת?

 

 

הנה 7 טיפים פרקטיים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתוציא את הבית שלך לשוק

  1. דבר עם השכנים שלך. השנתיים האחרונות היו מאתגרות ביותר עבור משפחות. זה לא יוצא דופן לראות משפחות שרוצות משפחה מורחבת עוברות בקרבת מקום. בין אם זה אח, אחות או סבא וסבתא, מומלץ לשאול בסביבה.
  2. להיות גמיש. לעתים קרובות, ציידי בתים רוצים להסתכל באמצע השבוע או מחוץ לשעות העבודה, כך שזמינות יכולה לעשות את כל ההבדל עבור קונה פוטנציאלי.
  3. שקול תמריץ. היו מוכנים להציע מקרר או טלוויזיה עם מסך גדול או אפילו ריהוט חוץ שמתאים בצורה מושלמת. Realtor® שלך יכול לעזור לך למקם אפשרות זו עבור הקונה הנכון בזמן הנכון.
  4. קחו בחשבון מחסור. זה מניע את הקונה לפעול מהר, במיוחד בשוק חם. אל תסביר מדוע עשויה להיות הגבלת זמן מכיוון שאינך רוצה שהאסטרטגיה תפגע. אל תתפלאו אם תקבלו מספר הצעות.
  5. שקול Home-flipper. הזהר. התמחור שלהם עשוי להיות מתחת לשוק. יש יתרונות וחסרונות להעיף את הבית שלך. הבן את האסטרטגיה הכוללת בכל הקשור לבנייה, רווחי הון, הוצאות בפועל ועוד. כנסו ליוטיוב וחפשו את הדף הביתי. אתה תופתע מכמות התוכן הנהדר.
  6. תבין את הכסף. זה כולל את עמלת המתווך, עלויות סגירה, עמלות, הוצאות, מסים. ראה דיון למטה.
  7. האם למכור את הבית בעצמך? זו שאלה חשובה ועליה תשובה יותר מעמיקה בהמשך.

האם עלי למכור את הבית שלי בעצמי כדי לחסוך כסף?
 
בשוק חם, מוכרים רבים עשויים לחשוב שהם יכולים למכור את ביתם בעצמם כדי להימנע מעמלות העמלות.
 
גם אם אתה יכול למכור את הבית שלך בעצמך, אתה עדיין חייב לשלם עבור עמלת התיווך של סוכן הקונה. מעל 90% מרוכשי הדירות בחוץ מיוצגים על ידי סוכן נדל"ן/מתווך. ואתה רוצה לעשות כל שביכולתך כדי למשוך קונה לבית שלך.

הערך של שימוש בסוכן נדל"ן שיעזור לך למכור את הבית שלך:
 
- מומחיות שיווקית, לרבות שלטים, תמיכה בפרסום, אסטרטגיות הום סטייג'ינג וצילום מקצועי
 
- חוסך לך זמן ואי הנוחות של הצורך להיות נוכח בהצגות, לנהל שיחות, לארח בית פתוח, להקים ייצוג משפטי לניירת ולנהל משא ומתן על ההצעה.
 
– לסוכן הנדל"ן המורשה יש ביטוח אחריות.
 
– הידע המקצועי בשוק המבטיח שתקבלו את המחיר הטוב ביותר.
 
- מומחיות ניהול משא ומתן המאפשרת לסוכן שלך להשיג לך את התנאים והמחיר הטובים ביותר מהקונה
 
- רשימה גדולה יותר של קונים, כולל ה-MLS
 
- קשרים עם סוכנים אחרים, שיש להם או מכירים קונים פוטנציאליים. למעשה, זה לא יוצא דופן למכירה לפני שהבית בכלל רשום, מכיוון שסוכנים יפנו לרשת הסוכנים שלהם.
 
- מומחיות שיווקית, לרבות שלטים, תמיכה בפרסום, אסטרטגיות הום סטייג'ינג וצילום מקצועי
 
- חוסך לך זמן ואי הנוחות של הצורך להיות נוכח בהצגות, לנהל שיחות, לארח בית פתוח, להקים ייצוג משפטי לניירת ולנהל משא ומתן על ההצעה.
 
– לסוכן הנדל"ן המורשה יש ביטוח אחריות.
 
– הידע המקצועי בשוק המבטיח שתקבלו את המחיר הטוב ביותר.
 
- מומחיות ניהול משא ומתן המאפשרת לסוכן שלך להשיג לך את התנאים והמחיר הטובים ביותר מהקונה
 
- רשימה גדולה יותר של קונים, כולל ה-MLS
 
- קשרים עם סוכנים אחרים, שיש להם או מכירים קונים פוטנציאליים. למעשה, זה לא יוצא דופן למכירה לפני שהבית בכלל רשום, מכיוון שסוכנים יפנו לרשת הסוכנים שלהם.

 

אתה מכיר את המשפט "אתה מקבל מה שאתה משלם עליו"? ובכן, אתה גם מרוויח מה שאתה חוסך. חשבו הרבה זמן על המגבלות שלכם במונחים של זמן ומומחיות לפני שאתם הולכים בדרך למכירת בית עשה זאת בעצמך. זה בטוח לומר שעסקה של מיליון דולר דורשת צוות מנוסה כדי לתמוך באחת העסקאות הפיננסיות הגדולות בחייו של המוכר, אז זה לא בדיוק משהו שצריך לחתוך בו בתקווה לחסוך כמה דולרים.
 
ועדת סוכני הנדל"ן
 
אם אתה חושב שסוכן הנדל"ן שלך מרוויח את כל הסכום, תחשוב שוב.
 
למעשה, עמלה זו, בדרך כלל 6%, מתחלקת בין תיווך הנדל"ן של הקונה לבין תיווך הנדל"ן של המוכר. הם עשויים לפצל אותו באופן שווה, או שהצד של הסוכן של המוכר עשוי לקבל קצת יותר. מאותם פיצולים, הברוקרים המתאימים לוקחים את הקיצוץ שלהם - אשר, שוב, משתנה - והסכום הנותר הולך לסוכנים.
 
זכור שרוב הסוכנים אינם מקבלים משכורת, ולכן העמלה משלמת לסוכן עבור הזמן והעלויות של שיווק הבית שלך. זה כולל גם עלויות כמו הצגה, תמונות, סרטונים ושילוט, כמו גם את העלות לרשום אותו ב-MLS. ואם הבית שלך לא נמכר, הסוכן לא מקבל החזר עבור העלויות האלה - או משלם עבור הזמן שלה.

עלויות למכירת בית
 
להלן רשימה של חיובים נפוצים, כדי להציע לך מושג בסיסי של ההוצאה הכוללת למכירת בית בקליפורניה. עלויות סגירת המוכר עשויות להיות מורכבות מחיובי תשלום מלווים, מיסי רכוש, עמלות HOA, עלויות מסמכי HOA והעברה, דמי נאמנות, עלויות בעלות, מיסי העברה, עמלות מתווך ועוד.
 
תשלום מוסד הלוואות: אם יש לך משכנתא בעת מכירת בית, ספק ההלוואה שלך יאסוף את יתרת הקרן, כל ריבית איחור, ועלול לחייב אותך בסגירת החשבון.
 
ריבית יתרה עיקרית: כל ריבית שנצברה, עד לסיום תאריך הנאמנות
 
עמלת צורך: עלות אספקת סכום התשלום לחברת הנאמנות. נקרא גם עמלת הצהרה.
 
עמלת שינוע: עלות לסגירת ההלוואה ושחרור האינטרס של נותן ההלוואה בנכס והחזרת הבעלות (אם כי בקצרה) חזרה למוכר. נקרא גם עמלת שחרור.
 
עמלת הקלטת העברה חוזרת: עלות הקלטת כתב ההעברה במשרד מקליט המחוז. שטר ההעברה מעביר את נכס המגורים או המסחרי מספק ההלוואה (המכונה גם המוטב) ללקוח (נקרא גם הנאמן).
 
עמלות איחור שלא שולמו

 

 

מס מקרקעין: בהתאם לתקופת השנה של המכירה, ייתכנו ארנונה שלא שולמו, שהם שיעור יחסי עד לסגירת הנאמנות. אם שולמו מראש מיסי מקרקעין, הרוכש יזכה את המוכר בסכום יחסי מיום המכירה.
 
דמי HOA: דמי איגוד בעלי הבית (HOA) מדורגים גם הם בדירוג מקצועי. אם שולמו מראש, הקונה יזכו את המוכר בסכום מדורג מקצועי מיום המכירה.
 
עמלות HOA: ה-HOA גובה עמלות הכנה והעברה לרשומות, המשולמות בדרך כלל על ידי המוכר. המוכר נדרש לספק קבצי HOA להערכת הקונה, המורכבים מה-CC&Rs (תנאים, אמנהים והגבלות), פרוטוקולים של ועידת דירקטוריון ומאמרי התאגדות קצרים. ה-HOA גובה עלות הכנת מסמכים כדי להרכיב חבילה זו. כמו כן, ה-HOA גובה עלות העברה כדי לרשום את הקונה כבעלים החדש.
 
עמלות נאמנות: חברת הפקדון מנהלת את כל הכספים בעסקת נדלן. בדרום קליפורניה, רוכשים ומוכרים בדרך כלל משלמים דמי נאמנות משלהם. העלות עבור כל צד מבוססת על עלות הרכישה, שהיא בסביבות 2$ למחיר רכישה של 1,000$, בתוספת עלות בסיס של 200$. עלויות נוספות מורכבות מהספק, הכנת מסמכים ושירותים אחרים הניתנים ברחבי הנאמנות.
 
עמלות בעלות: חברת הבעלות מספקת כיסוי ביטוחי בעלות הן לקונה והן לנותן ההלוואה. המוכר משלם בדרך כלל עבור מדיניות הבעלות של הקונה, בעוד שהקונה מוציא עבור מדיניות הבעלות של המלווה.

כיסוי ביטוח בעלות מגן על בעל פוליסת ביטוח מפני אתגר לבעלות חוקית על נכס מקרקעין, הנובעים ממצבים של בעלות בעבר. פרמיית פוליסת הבעלות של הבעלים, אשר משולמת ברגע, מבוססת על תעריף הרכישה. חיובים אחרים כוללים עלויות נאמנות משנה ותיל, אם למוכר יש משכנתא עדכנית לבית.
 
מס העברת תעודה בקליפורניה: המוכר משלם מס העברת תעודה ורכוש, שהוא בדרך כלל $1.10 לכל $1,000 תעריף רכישה. בחלק מהערים יש תעריפים גבוהים יותר. מס זה מחולק בין המחוז והעירייה.
 
עמלות ברוקר: עמלות המתווך מתחלקות בין המתווכים של נציג הרישום והמתווכים של סוכן הקונים. העמלה מתנהלת במשא ומתן בין המוכר לסוכן הרישום, והיא כמעט תמיד חלק מעלות הרכישה.
 
עמלות נוספות הסכם הרכישה למגורים מתאר את תנאי המכירה. התנאים יכולים לכלול זיכוי מוכר כלפי עלויות סגירת רוכשים, או זיכוי קונה כלפי הוצאות סגירת מוכר. קונים מבקשים לעתים קרובות ערבות בית לשנה, דוח גילוי סכנות טבעיות והערכת טרמיטים.
 
כמו כן, הרוכשים עשויים לבקש מהמוכר לבצע עבודות תיקון מלאות, כגון תיקון נזילות בצנרת, החלפת גג או ניקוי נגיעות טרמיטים ותיקון נזקי טרמיטים. בקשות לתיקון נפתרות בין הקונה למוכר לאחר סיום הבדיקות.
 
REALTOR® שלך עושה הבדל.
 
זה באמת אירוע מרגש למכור את הבית שלך ולעבור לבית החלומות שלך. אם תשימו לב לפרטים הנ"ל, לא תיכנסו ללחץ. רק דעו שה Realtor שלכם נמצא בבית המשפט שלכם. היא/הוא שם כדי לעזור לך לעבור את התהליך. אגם נדל"ן מוכנה לענות על כל השאלות שלך ולהפוך את כל התהליך לקל ושקוף מלא. [email protected] 

 
www.agamrealestate.com

Recent Blog Posts

Stay up to date on the latest real estate trends.

Q&A:  Are we facing a recession? How is it affecting the Bay Area Housing Market 2022?

August 12, 2022

A great Q&A with Mark Falcone, Loan Agent at Golden1 and Ayelet Gingold, Owner of Agam Real Estate in the Bay Area.  Both share their thoughts about the Housing Market… Read more

שאלות ותשובות: האם אנו עומדים בפני מיתון? איך זה משפיע על שוק הדיור באזור המפרץ 2022?

August 11, 2022

שאלות ותשובות נהדרות עם מארק פלקון, סוכן הלוואות ב-Golden1 ואיילת גינגול, הבעלים של אגם נדל"ן באזור המפרץ. שניהם חולקים את מחשבותיהם על שוק הדיור והמיתון. איילת:

How Foreclosures Affect the California Market in 2022

June 1, 2022

First, let’s define Foreclosure. A foreclosure is the legal procedure where your home mortgage company acquires ownership of your home ( i.e., reclaim the property). A… Read more

כיצד עיקולים משפיעים על שוק קליפורניה בשנת 2022

May 31, 2022

ראשית, הבה נגדיר עיקול. עיקול הוא ההליך המשפטי שבו חברת משכנתאות הבית שלך רוכשת את הבעלות על הבית שלך.

7 Practical Tips to Sell Your Home

April 15, 2022

How Much Does it Cost to Sell Your Home? Show me the money! Admit it, that’s what you’re thinking when you consider selling your own home yourself. In fact, you prob… Read more

7 טיפים מעשיים למכירת ביתך

April 14, 2022

כמה עולה למכור את הבית שלך? תראה לי את הכסף! תודו שזה מה שאתם חושבים כשאתם שוקלים למכור את הבית שלכם בעצמכם. למעשה, אתה כנראה כבר יכול לראות את עצמך קונה את בית החלומו… Read more

Let's Talk

You've got questions and we can't wait to answer them.