Leave a Message

Thank you for your message. We will be in touch with you shortly.

ארבעה שלבים עיקריים כיצד להוסיף ערך לבית שלך לפני מכירה

February 24, 2022

ארבעה שלבים עיקריים כיצד להוסיף ערך לבית שלך לפני מכירה

כשמגיע הזמן למכור, כל בעל נכס רוצה להפיק את המרב מהבית שלו. קונים אוהבים לראות שחזורים, עיצוב משודרג ומכשירים חדשים במהלך הצפייה - אולם אילו שיפורים שווים את העלות ויספקו את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה? מדריך זה אוסף את כל מה שאתה צריך כדי להבין לארבעה שלבים פשוטים.
 
כיצד להוסיף ערך לבית שלך
 
הפעולות הבאות יעזרו לך להחליט אילו עדכונים לבצע בבית שלך, ואיזה החזר על ההשקעה אתה יכול לצפות.
 
שלב ראשון: קבע את היעדים שלך להוספת ערך בית

תידרש להבין את היעדים שלך לשנה הבאה ו-10 השנים הבאות לפני שתחליט איזה שיקום הכי הגיוני עבור הבית שלך.
 
אם ברצונך למכור במהירות ובמחיר הגבוה ביותר, תרצה להתמקד במשימות שיפור בית מהירות, כמו צביעה, גינון אור או הקמת גופי תאורה מעודכנים.
 
אם אתה רוצה להתמקד בבניית הון עצמי ולא מתכוון למכור עוד 10 שנים, אז אולי יהיה לך זמן לעשות שיפוץ משמעותי, כמו עיצוב מחדש של אזור הבישול או התקנת פאנלים סולאריים.
 
גלה משפצי מטבחים מובילים.
 
השווה מספר ציטוטים של מקצוענים מקומיים עם HomeAdvisor.
 
צור קשר עם מקצוענים עכשיו

שלב שני: צור תקציב

לאחר שקבעתם ציר זמן למכירה והחלטתם על היקף הפרויקטים, הגיע הזמן לפתח את התקציב שלכם. גלה כמה אתה רוצה להשקיע לפני תחילת כל משימות עשה זאת בעצמך או שיקום מקצועי.
 
כמה זה יעלה?
 
אנשי מקצוע בעיצוב בתים מצהירים שאתה יכול לצפות להוציא בין $15- $60 למטר מרובע על עבודת שיקום ממוצעת, בעוד שחדר אמבטיה ומטבח יכולים לעלות $100- $250 למטר מרובע. כדי לקבל את התמורה הגבוהה ביותר, חשוב לשדרג כמה מהחללים החשובים ביותר, כגון חדר האמבטיה או אזור הבישול.

 

 

איך אני יכול לשלם עבור שיפוצים?
 
אם תבחר לבצע שיפוץ משמעותי, תצטרך לבחור כיצד אתה מתכוון לשלם עבורו. לשים פרויקטים גדולים כל כך בכרטיס אשראי זה לא רעיון נהדר אלא אם אתה בטוח שאתה יכול לשלם את היתרה במהירות.
 
הלוואה אישית עשויה להיות דרך הרבה יותר טובה לעזור לך לממן את העבודה שלך. אתה מחזיר להם בתשלומים מחודש לחודש, ובדרך כלל יש להם שיעורי ריבית טובים בהרבה ואפשרויות החזר מגוונות יותר מאשר כרטיס חיוב.
 
אתה יכול גם לחשוב על מימון מחדש במזומן, שלוקח חלק מההון העצמי ומשנה את משכנתא הבית שלך עם משכנתא גדולה יותר ששווה יותר משווי הבית שלך. מוסד ההלוואות שלך נותן לך המחאה על ההבחנה.
 
אם יש לך הלוואת בית של $300,000 על הבית שלך וסידרת מחצית מהקרן, אז יש לך לפחות $150,000 מוצעים בהון עצמי.
 
יציאה עם מימון מחדש במזומן כדי לכסות תיקונים בשווי 20,000 דולר תניב לך 20,000 דולר במזומן ותשנה את יתרת המשכנתא החריגה שלך ל-170,000 דולר.

איזה יותר טוב?
 
שיעורי הריבית בדרך כלל נמוכים יותר במימון מחדש במזומן מאשר בהלוואה אישית. עם זאת, הלוואות אישיות יכולות להיות הגיוניות אם אינך מעוניין לבצע שינוי במשכנתא הביתית הנוכחית שלך. בדוק עם Realtor® שלך כמה שיטות עבודה מומלצות.
 
אם תבחר ללכת במסלול למימון מחדש של מזומנים, אם שיעורי הריבית היו גבוהים יותר כאשר קיבלת את המשכנתא המקורית שלך לבית, תוכל להבטיח שיעור נמוך בהרבה עבור יתרת המשכנתא החדשה שלך.
 
המתווך שלך יכול להפנות אותך לסוכן משכנתאות כדי לסייע לך לגלות אילו אפשרויות הלוואות יתאימו בצורה הטובה ביותר לפרויקט ולציר הזמן שלך.

שלב שלישי: בחר את הפרויקט שלך
 
לאחר שהתקציב שלך מוגדר ואתה מבין כמה זמן אתה רוצה להתחייב, זה הזמן לבחור את הפרויקט שלך.
 
למען האמת, סביר להניח ששלבים 2 ו-3 מתרחשים במקביל. אתה לא יכול להכין את תוכנית התקציב שלך בלי לבחור תחילה פרויקט או לצמצם פרויקטים שונים בנקודות עלות שונות.

יסודות פנים: צבע הפנים שלך
 
אם אתה זקוק לדרך בעלות נמוכה לעדכן, לשדרג ולהעלות את ערך הבית, לא נראה יותר מעבודת צביעה חדשה. צבע הוא משיכה מרכזית עבור קונים וצבע פנים מיושן מתקלף או מיושן יכול להיות סבבה. שכבת צבע טרייה היא דרך פופולרית ובמחיר סביר לביים את הבית שלך כך שיראה היטב לקונים פוטנציאליים.
 
אם יש לך רק כמה מאות דולרים בתקציב שלך, התמקד בצביעת חדר האמבטיה והמטבח, מכיוון שהחללים הללו הם בעלי הסבירות הגבוהה ביותר שראו את השימוש הרב ביותר ונקרעו בהדרגה. מטבח וחדר אמבטיה מסודרים ואטרקטיביים יצליחו להרשים רוכשים אפשריים.
 
ציור בעצמך עשוי להימשך מספר ימים, תלוי בצילומי הווידאו המרובעים שתצייר ובמידת העזרה שיש לך. צפו להשקיע בין 20 ל-125 דולר לגלון צבע, תלוי באיכות ובמשטח. לפי יועץ הבית, העסקת מומחה לצביעת פנים הבית שלך תעלה 1,000-2,900 דולר בסך הכל, או 2-3 דולר למטר מרובע.
 
יסודות בחוץ: הגינון שלך
 
החלק החיצוני של הבית שלך הוא הדבר הראשון שקונים רואים. זה שווה את העלות והמאמץ כדי לתקן את ערעור המדרכה שלך. גזרו את החצר, גזמו את השיחים, גרפו את העלים וגירו את הצבע על הגדר שלכם.
 
חשבו על שתילת פרחים בצבעים מרהיבים. ערוגות פרחים עם תחזוקה נמוכה יכולות לעזור למדשאה שלך להיראות נהדר וללכוד את עין הקונה מהכביש. שימו לב איך הבית שלכם מתאים לשכונה. אם הבתים שמסביב באמת הלכו מעל ומעבר בגינון שלהם על ידי כריתת עצים והנחת כר טרי, אולי תרצו לעשות זאת גם כן.

 

 

ביצוע גינון משלך דורש זמן ומאמץ, אולם זוהי דרך חסכונית יותר לשפר את ערכו של הבית שלך. צפו להוציא מאות דולרים רבים על כלים, צמחים, חיפוי ועוד. אם אתה מעסיק מעצב נוף מומחה לשדרוג נוף כללי, אתה יכול לצפות להוציא בסביבות $6,000, תלוי בגודל החצר האחורית שלך ובמקום בו אתה גר.
 
אותו מחקר של ה- National Association of REALTORS® אומר שאתה יכול לצפות לריפוי עלות של 83% בשדרוג הנוף. באמצעות הנתון הזה, אתה עשוי להחזיר, בממוצע, $5,000 מההוצאות שלך כשאתה מוכר את הבית שלך. בינתיים, תוכלו להתענג מהקסם של הסביבה הרעננה והמקצועית שלכם.

סדרי עדיפויות פנימיים:
 
1. חדר האמבטיה שלך
 
היפטר מטפט מיושן והחלף אותו בשכבת צבע עכשווית ונייטרלית.

 

 

החלף חומרה על מגירות, ארונות וארונות. החלפת גופי תאורה ותאורת פלורסנט מתוארכים לגופי לד ונורות. שדרג את הברזים ואת ראשי המקלחת לרכיבי WaterSense.
 
אם אתם מבצעים את שדרוגי השירותים שלכם בעצמכם, תכנן לפחות כמה ימי עבודה. אינך צריך לתכנן תקציב לשיפוץ מלא כדי להחיות את חדר האמבטיה שלך. עם זאת, אם חדר האמבטיה שלך דורש שיפוץ מלא, צפה להוציא בסביבות $35,000. NAR מדווחת שהחזרת ההוצאות שלך תהיה בסביבות 57%, מה שמצביע על כך שתקבל כ-20,000 דולר בחזרה כאשר תציע את הבית שלך.
 
2. המטבח
 
אם אתה רוצה למקד את התיקונים שלך רק בחלל אחד, אתה לא יכול להיכשל במטבח. כולם נהנים מאזור בישול מודרני ומעודכן. עם זאת, כאשר מדובר בשיפוץ אזורי בישול, אתה צריך לצפות להשקיע הרבה כסף.
 
לפי Consumer Reports, הוצאה של 5,000 דולר בלבד על המטבח שלך יכולה להעלות ל-7% חזרה בהחזרים כאשר אתה מציע.

 

 

לא בטוחים מאיפה להתחיל? הנה כמה מיקומים שתוכלו להתרכז בהם כדי להפוך את אזור המטבח שלכם להרבה יותר אטרקטיבי עבור קונים.
 
החלף מכשירי חשמל ישנים ושבורים בעיצובים חדשים עם אישור Energy Star. מרחו שכבת צבע טרייה ונייטרלית על הקירות ועדכנו את ה-backsplash. שקול לצבוע מחדש את הארונות שלך ולשנות את החומרה. התקן משטחי גרניט, שעשויים לעלות קצת יותר מפורמייקה עם זאת ימשוך קונים.
 
NAR מעריך ששדרוג אזור המטבח יעלה 38,000$, בעוד ששיפוץ מטבח מלא יגרום לכם ל-68,000$, תלוי, כמובן, בטעם שלכם ובהוצאות העבודה במקום שבו אתם גרים. מתוך זה, NAR מעריכה שתחזיר 52%, או כ-20,000 $ מעלות השדרוג של אזור הבישול שלך, בעוד שתחזיר 59%, או בסביבות 40,000 $, מהעלויות שלך משיפוץ אזור המטבח המלא כשאתה מציע.
 
מצא משפצי מטבחים מובילים.
 
השווה ציטוטים מרובים של מומחים אזוריים.
 
3. הפוך לחסכוני באנרגיה
 
רוב האנשים חושבים על עלויות האנרגיה שלהם כעל משהו שהם לא יכולים לשנות. עם זאת, פיתוחים חדשים בתוספות בתים חסכוניות באנרגיה יכולים להוזיל עלויות ולהוות משיכה עצומה לרוכשים.

 

 

1. ביקורת אנרגיה.
 
כדי להתחיל, חשבו על שכירת מבקר אנרגיה ביתי. אנשי מקצוע אלה יכולים לקבוע חוסר אנרגיה בבית שלך ולהציע שיטות חסכוניות להורדת צריכת האנרגיה של הבית שלך. בדיקת האנרגיה של הבית שלך תעלה לך בערך 400 דולר, אבל תקבל ניתוח עצמאי של חולשות האנרגיה של הבית שלך. לחברת החשמל האזורית שלך עשוי להיות גם משאבי ביקורת אנרגיה שאתה יכול לשאוף לנצל.
 
2. האם אתה צריך חלונות חדשים?
 
אחת הדרכים הטובות ביותר להקטין את ההשפעה האקולוגית של הבית שלך היא באמצעות חלונות חסכוניים באנרגיה, כגון חלונות עם אישור Energy Star. אלה יכולים להפחית את הוצאות האנרגיה של הבית שלך עד 12%.
 
החלפת כל החלונות בבית עם שלושה חדרי שינה יכולה לאזן בין 3,000 ל-10,000 דולר.
 
אלא אם כן אתה מתכנן לגור בבית עוד עשור, אולי תרצה לבחור כמה חלונות חיוניים. שקול לשדרג את בידוד עליית הגג שלך, במיוחד אם אתה לא מתכוון לשנות כל חלון.
 
3. אפשרויות נוספות בפאנלים סולאריים.
 
אם אתם עומדים במשימה גדולה יותר, הקמת פאנלים פוטו-וולטאיים על מערכת הגג יכולה להיות שיטה ארוכה להגדלת הערך של הבית שלכם. הם דרך בולטת מאוד להודיע ​​לרוכשי הדירות שהנכס שלך חסכוני באנרגיה. לא רק פאנלים פוטו-וולטאיים מצמצמים את עלויות החשמל, אלא אולי אפילו מרוויחים זיכויים לאנרגיה על ידי מכירת עודפי אנרגיה בחזרה לחברת החשמל. אבל פאנלים סולאריים לא באים זולים. לדברי Home Advisor, ההוצאה הממוצעת הלאומית של התקנת פאנלים סולאריים היא רק 25,000 $. אם אינך מתכוון לעבור דירה לזמן מה, ייתכן שתוכל לממן את עלות הפאנלים הסולאריים שלך באמצעות המשכנתא הביתית שלך כדי להפוך את ההשקעה לידידותית יותר לתקציב.
 
4. עלויות כוללות של שיפורים באנרגיה.
 
שיפורי אנרגיה יכולים לעלות בין $100 ליותר מ-$40,000, תלוי במידת הירוק שתבחר. גם השיפורים שלך יכולים לקחת רק אחר הצהריים או לדרוש חודשים של עבודה. בחר את מה שמתאים ביותר לתוכנית התקציב וליעדי המכירה החוזרת שלך.
 
שלב רביעי: תוכנית התקפה להגדלת ערך הבית שלך
 
לאחר שתבחר כיצד תרצה לשדרג את הבית שלך, תצטרך לייצר תוכנית אב. ראשית, החליטו אם אתם צריכים להעסיק קבלן כדי לבצע את העבודה, עבור בנתיב עשה זאת בעצמך או בצע שילוב של שניהם.

 

 

החלטה זו תלויה ברמת המיומנות שלך, תוכנית ההוצאות, הזמן וגודל העבודה. לדוגמה, ייתכן שתוכל לנהל צביעת חדר או יותר בעצמך, אולם משיכת שטיח כדי להתקין עץ עשויה להיות מעל הראש שלך.
 
אם אתה צריך לעבוד עם איש מקצוע, שאל בסביבה להצעות. אם יש לך סוכן נדל"ן, ייתכן שיש לו את היכולת להמליץ ​​גם על מומחים. חפש מומחים באזור שלך ואסוף כמה הצעות מחיר לפני שתבחר. בקש ממומחים פוטנציאליים דוגמאות של עבודתם הקודמת ודרש הרבה הפניות.
 
קבע לוח זמנים ותאריך יעד לשיפורי הבית שלך. חסום שעות או ימים מלוח השנה שלך והקדיש אותם למשימות שלך. זה יעזור לך לשמור על המשימה ועל לוח הזמנים.
 
כיצד שיפוצים מעלים את ערך הבית שלך?

החלטה זו תלויה ברמת המיומנות שלך, תוכנית העבודה, הזמן וגודל העבודה. לדוגמה, חדר יכול להפעיל או יותר בעצמך, אולם משיכת שטיח כדי להתקין עץ עשוי להיות מעל הראש.
 
אם אתה צריך לעבוד עם איש מקצוע, שאל בסביבה להצעות. חפש מומחים באזור שלך וסוף כמה הצעות מחיר לפני שתבחר. בקש ממומחים פוטנציאליים דוגמאות של עבודתם הקודמת ודרש הרבה הפניות.
 
לוח זמנים ותאריך יעד לשיפור הבית. חסום שעות או ימים מלוח השנה שלך והקדיש אותם למשימות שלך. זה יעזור לך לשמור על המשימה ועל לוח הזמנים.
 
איך שיפוצים מעלים את הערך הבית שלך?

שיפורי הון יכולים גם לחסוך לך כסף כאשר אתה מציע את הבית שלך על ידי הצעת לך בסיס הוצאות מותאם גדול יותר בבית שלך. הצעת נכס מפעילה בדרך כלל מס רווחי הון, אשר משולם על השבח של הבית שלך מרגע רכישתו (בסיס העלות) בתוספת הערך של השבחות הון כלשהן ועד למועד מכירתו (המחיר). לפיכך, הכמות שאתה משלם בשיפוצים כעת יכולה לסייע באיזון רווחי הון בעת ​​מכירת ביתך.
 
חשוב לציין שבדרך כלל אתה יכול גם לא לכלול כ-$250,000 ($500,000 אם הגשת נישואין משותפים) ברווחי הון הקשורים למכירת בית אם הבעלים והשתמשת בבית כבית הראשי שלך לפחות 2 מתוך 5 השנים הקודמות. הזמן שבו אתה הבעלים של נכס המגורים או המסחרי ומשתמש בו כביתך הראשי אינו מחייב בהכרח להיות אותו משך של שנתיים. אם אינך בטוח אם אתה זכאי להחרגה, התייעץ עם איש מקצוע בתחום המס.
 
השורה התחתונה: מקסם את ההחזר על פרויקטי שיפוץ.
 
ישנן דרכים רבות להעלות את ערך הבית שלך. אם אתה מתכנן למכור את הבית שלך בעתיד, אתה צריך לבדוק אילו שיפוצים מועילים עם המתווך שלך. אם אתם מתכננים להיות בבית לזמן ארוך יותר, אתם עשויים להגדיל גם את ההנאה שלכם מהבית וגם את ערך המכירה החוזרת שלו על ידי ביצוע פרויקטים גדולים יותר.
 
רוצה ללמוד עוד על איך להוציא על שיקום בתים? בדוק את אפשרויות המימון מחדש למזומן.
 
מצא משפצי מטבחים מובילים.
 
השווה מספר ציטוטים של מומחים אזוריים.


Recent Blog Posts

Stay up to date on the latest real estate trends.

Q&A:  Are we facing a recession? How is it affecting the Bay Area Housing Market 2022?

August 12, 2022

A great Q&A with Mark Falcone, Loan Agent at Golden1 and Ayelet Gingold, Owner of Agam Real Estate in the Bay Area.  Both share their thoughts about the Housing Market… Read more

שאלות ותשובות: האם אנו עומדים בפני מיתון? איך זה משפיע על שוק הדיור באזור המפרץ 2022?

August 11, 2022

שאלות ותשובות נהדרות עם מארק פלקון, סוכן הלוואות ב-Golden1 ואיילת גינגול, הבעלים של אגם נדל"ן באזור המפרץ. שניהם חולקים את מחשבותיהם על שוק הדיור והמיתון. איילת:

How Foreclosures Affect the California Market in 2022

June 1, 2022

First, let’s define Foreclosure. A foreclosure is the legal procedure where your home mortgage company acquires ownership of your home ( i.e., reclaim the property). A… Read more

כיצד עיקולים משפיעים על שוק קליפורניה בשנת 2022

May 31, 2022

ראשית, הבה נגדיר עיקול. עיקול הוא ההליך המשפטי שבו חברת משכנתאות הבית שלך רוכשת את הבעלות על הבית שלך.

7 Practical Tips to Sell Your Home

April 15, 2022

How Much Does it Cost to Sell Your Home? Show me the money! Admit it, that’s what you’re thinking when you consider selling your own home yourself. In fact, you prob… Read more

7 טיפים מעשיים למכירת ביתך

April 14, 2022

כמה עולה למכור את הבית שלך? תראה לי את הכסף! תודו שזה מה שאתם חושבים כשאתם שוקלים למכור את הבית שלכם בעצמכם. למעשה, אתה כנראה כבר יכול לראות את עצמך קונה את בית החלומו… Read more

Let's Talk

You've got questions and we can't wait to answer them.